5 Juni 2022

Wereldmilieudag

Wie nomineer jij voor een groen lintje?

De fractie van GroenLinks Apeldoorn reikt op donderdag 16 juni voor de achttiende keer haar groene lintjes uit. Aan Apeldoorners die zich op positieve wijze inzetten voor duurzaamheid en milieu. De huldiging is gekoppeld aan wereldmilieudag (5 juni). GroenLinks wil hiermee het onderwerp milieu op een positieve manier in het nieuws brengen.

Voor deze uitreiking kan iedereen kandidaten aandragen. Wij zouden het erg leuk vinden als er ook kinderen en jongeren worden voorgedragen. Weet jij iemand in onze mooie groene gemeente die zich inzet voor duurzaamheid en het milieu, mensen die hun nek uitsteken voor het doel dat ze nastreven? Dan hoort de fractie dit graag.

Je kunt je nominatie zenden aan groenlinks@apeldoorn.nl graag voorzien van een korte motivatie en voor Maandag 30 mei 2022.

Benieuwd naar de vorige uitreiking van de groene lintjes? Zie hier onze video : https://www.youtube.com/watch?v=mqm21zYZUz4