Vind je ook dat we echt wat moeten doen aan ons klimaat en aan de natuur? Dat de verdeling tussen kansarmen en kansrijken meer richting de eersten moeten? Dat er grote behoefte is aan een solidaire samenleving?

GroenLinks is een positief ingestelde politieke beweging die steeds meer mensen aanspreekt. Wil je ook aan die beweging bijdragen? Dat kan op diverse manieren:

* Doe mee met de beweging: meld je aan via https://beweging.groenlinks.nl/doe-mee

* Word sympathisant: je blijft dan op de hoogte van de activiteiten die er in onze regio plaatsvinden. We sturen regelmatig een nieuwsbrief. Je kan een mail zenden aan bestuur@groenlinksapeldoorn.nl en dan nemen wij contact met je op.

* Word lid: als lid van GroenLinks landelijk ben je automatisch ook lid van GroenLinks Apeldoorn. Je krijgt dan mails en nieuwsbrieven over alles wat er in onze afdeling gebeurt. Je hebt dan ook stemrecht op de algemene ledenvergadering. Je bent zeer welkom om actief een bijdrage te leveren aan onze activiteiten!

* Word donateur: we hebben veel ideeën om bijeenkomsten te organiseren over belangrijke thema's, zoals de energietransitie, duurzaamheid, armoede en eenzaamheid, etc. Om dat te kunnen doen, is geld nodig. Wil je de activiteiten van GroenLinks Apeldoorn financieel ondersteunen?

Elke gift is van harte welkom op rekening NL61 TRIO 0786 8203 57 ten name van GroenLinks Apeldoorn. Je kan ook via deze link rechtsreeks een donatie doen.

Actuele vraag: wil je meedenken over de energietransitie? Kijk op de homepage van deze website bij de berichten van de fractie of klik op deze link.

Afbeelding van Pexels via Pixabay.jpg Afbeelding van Daria Nepriakhina via Pixabay.jpg