Nieuws gefilterd op Fractie

Rode Lintjes 2019

De fractie van Groenlinks heeft donderdag 14 februari 2019 haar rode lintjes uitgereikt. Alweer voor de tiende keer werden de rode lintjes uitgereikt aan vrijwilligers die zich met hart en ziel inzetten voor een ander.

Samenwerken met en in Apeldoorn

In 2016 heeft het college de koersnotitie Gebiedsgericht werken vastgesteld. Deze koersnotitie geeft een nieuwe koers aan met betrekking tot het gebiedsgericht werken zoals we dat al langer kennen in Apeldoorn. De gemeenteraad heeft de koersnotitie niet in behandeling genomen, maar zelf een werkgroep ingesteld om met een voorstel voor (burger)participatie te komen. In 2016 is de werkgroep ingesteld om met een voorstel voor (burger)participatie te komen.

Vuurwerkvrije zones in Apeldoorn

Hoe gaan we in Apeldoorn om met vuurwerkvrije zones?

De laatste jaren laait de discussie en het debat steeds vaker op: gaan we vuurwerk in bepaalde zones verbieden of niet? Of laten we het aan inwoners zelf over? En hoe dan? Zo veel mensen, zo veel wensen. Verschillende gemeenten zijn er ieder op eigen wijze mee bezig.